Lifebox24 jest komunikatorem głosowym wykorzystywanym przez instytucje badawcze, uczelnie oraz kancelarie prawne, które m.in wykorzystują system do kontaktu z osadzonymi. System nie wymaga instalowania aplikacji. Komunikator umożliwia odsłuchiwanie i przesyłanie wiadomości głosowych na urządzenia offlin'e np. telefony stacjonarne. Komunikator z powodzeniem wykorzystywany jest przez osoby wykluczone cyfrowo. Dodatkową zaletą systemu są połączenia oraz wiadomości Premium czyli możliwość przesyłania odpłatnych treści oraz prowadzenia odpłatnych rozmów.

Witamy w lifebox24.pl
Podstawowe funkcje lifebox
Uruchamianie lifeboxa
Aby automatycznie pobrać identyfikator oraz założyć konto w systemie lifebox24 należy zadzwonić pod numer 222111990 i podążając za lektorem wybrać cyfrę 1.
Lektor odczyta Ci Twój identyfikator oraz PIN i wyśle Ci te dane smsem.
Twój numer telefonu zostanie powiązany z przydzielonym lifeboxem co oznacza, że system będzie Cię informował smsem o nowych wiadomościach w Twojej skrzynce lifebox. Od tej pory dzwoniąc pod numer 222111990 zostaniesz automatycznie wpuszczony do swojego lifeboxa. Tam będziesz mógł odsłuchiwać i wysyłać wiadomości, nawiązywać połączenia, tworzyć konferencje i to bez instalowania aplikacji. Otrzymanym identyfikatorem i pinem zalogujesz się również do swojego panelu www.


Pierwsze logowanie
Po wejściu na stronę logowania należy wprowadzić swój identyfikator oraz pin i wcisnąć przycisk "Zaloguj".
Następnie system poprosi o utworzenie własnego hasła do panelu. Po wprowadzeniu swojego hasła i potwierdzeniu go przyciskiem "Zapisz" system poprosi o ponowne logowanie. Od tej pory zawsze do panelu www będziesz logować się swoim identyfikatorem i utworzonym przez siebie hasłem.
Tworzenie wiadomości
Aby stworzyć i wysłać wiadomość za pośrednictwem panelu należy wpisać identyfikator lifebox adresata wiadomości, użyć przycisku "Nagraj" aby rozpocząć nagrywanie, a następnie "Zatrzymaj" aby skończyć nagrywanie. Wiadomość przed wysłaniem można odsłuchać używając przycisku "Odtwórz". W razie potrzeby możemy nagrać wiadomość ponownie. Wiadomość wysyłamy używając przycisku: "Wyślij". Adresat może odsłuchać wiadomość w swoim panelu www lub na dowolnym telefonie dzwoniąc pod numer 222111990 i logując się do systemu swoim identyfikatorem oraz pinem.


Odsłuchiwanie, etykietowanie, transfer
W celu odsłuchania wiadomości w panelu należy wejść w szczegóły wiadomości i użyć przycisku "Odtwórz".
W szczegółach wiadomości możemy określać nazwę nadawcy wiadomości, nazwać wiadomość, dodać składającą się z 2000 znaków notkę oraz archiwizować, a także transferować czyli przesyłać wiadomość do innych użytkowników.
Pod wiadomością znajduje się przycisk "Odpowiedz", który umożliwia nagranie odpowiedzi nadawcy otrzymanej wiadomości.
Ustawienia,
płatności
W zakładce Ustawienia istnieje możliwość zmiany hasła do panelu, zmiany pinu oraz powiązanego numeru telefonu. W ustawieniach pozostałych możemy np decydować czy chcemy otrzymywać powiadomienia sms o nowych wiadomościach, korzystać z uproszczonego trybu logowania. Posiadacze Lifebox Biznes mogą dodatkowo decydować o możliwości zmiany haseł oraz o możliwości usuwania wiadomości przez użytkowników skrzynek podrzędnych.
W zakładce Płatności znajdziemy informację nt zasileń oraz kosztów.
